Royale geste van stoffenzaak Jan Sikkes

1 / 2

Marius Braamse mailt een sympathieke ervaring met Jan Sikkes Stoffen en Gordijnen bij hem in Alkmaar. Daar had hij een gordijn gekocht en op maat laten maken, legt hij uit.

„Het mooist vonden we een dubbele plooi. Geleverd werd echter een gordijn met enkele plooi. Toen we het ophingen, bleek dat eigenlijk ook gewoon goed. Maar ik wilde wel het prijsverschil terug tussen het maken van een dubbele plooi en een enkele. Ik werd zeer netjes te woord gestaan en de fout werd meteen erkend. Het prijsverschil bleek dertig euro te zijn. ’Maar’, zei de verkoper, ’dat vind ik te weinig: u krijgt vijftig euro’. Met een prima gevoel ging ik naar huis.”

Wilt u hier ook een welverdiend schouderklopje geven? Mail ons en vergeet u niet uw woonplaats erbij te vermelden?!

Meer nieuws uit Ombudsteam

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.