Superklantvriendelijk gebaar Walibi Holland

© Foto Walibi Holland / Kjell Postema

Reuze aardig van pretpark Walibi Holland in Biddinghuizen.

Toen Anne Claas uit Leiden met haar gezin (twee volwassenen, twee kinderen) naar Walibi ging, werd een van hun kinderen al na de eerste achtbaan zo ziek dat ze al heel snel weer richting huis zijn vertrokken. Toen zij hier een dag later een e-mail over stuurde, kreeg zij codes voor vrijkaarten voor het hele gezin. ,,Wat een superklantvriendelijk gebaar.”

Bij horren.com kocht Roel Appers uit Dijk en Waard twaalf jaar geleden een rolhordeur zonder handgreepjes. Nooit bij stilgestaan dat die er waren. ,,Via de buren werd ik op dat idee gebracht en nam ik telefonisch contact op met horren.com. De volgende dag lagen ze bij mij op de mat zonder enige kosten en dat twaalf jaar na aankoop. Het werkt uitstekend. Eén en ander vind ik grote klasse met hoofdletters.”

De 82-jarige moeder van Lydia Röling die in Hilversum woont kocht in januari bij Prominent een bank, een sta-op stoel en een stoel. In Houten is zij prima geholpen, maar de stoel beviel niet. De monteur die kwam kijken oordeelde dat ze een andere stoel kan uitzoeken. Moeder heel tevreden.

Uw compliment?

Misschien heeft u ook wel iets leuks meegemaakt met een winkel, bedrijf of instantie. Mail ons dan een compliment en wilt u niet uw adresgegevens vergeten?

Meer nieuws uit Ombudsteam

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.