Karwei Leiderdorp belt zelf over korting

Marisa Zwartjes uit Leiden kocht bij Karwei in Leiderdorp een pvc vloer. De dag voor levering, twee weken later, telefoon: Karwei.

,,Een medewerkster belde met de mededeling dat ik geld terug kreeg. Ik begreep het in eerste instantie niet maar het bleek dat er inmiddels een actie op de vloer was en het verschil in aankoopbedrag wilde ze mij graag teruggeven. Ik vind het echt heel erg klantvriendelijk dat zij het initiatief nemen om dit te compenseren. Dit is niet de eerste positieve ervaring met Karwei dus graag een dikke pluim voor hen!”

WST Keukens

Keukenbedrijf WST in Krommenie is een topbedrijf dat een 10+ verdient. Dat vinden in elk geval lezers A. Tjipjes en G. Schrama uit Assendelft. Zij lieten in 2018 door WST een keuken plaatsen, maar na verloop van tijd begonnen de fronten van enkele deurtjes krom te trekken. ,,Er werd totaal niet moeilijk over gedaan. Op zeer korte termijn zijn deze fronten zonder kosten vervangen. Een topbedrijf.”

Rijkhof Spanbroek

Omdat onder zijn verwarmingsketel een beetje water lag en hij vermoedde dat dit in het afvoersysteem zat, belde Kees Dekker uit Spanbroek de firma Rijkhof bij hem in het dorp. Hun monteur was er al snel bij en oordeelde dat de bijna tien jaar oude Remeha cv-ketel een groter probleem had en hij de fabrikant zou contacten. ,,Binnen een dag had Rijkhof geregeld dat Remeha langs kwam. Deze monteur ging direct aan de slag om het ketelhuis, verdelers en nog wat onderdelen te vervangen voor nieuwe. De monteur vertelde dat Rijkhof dit goed geregeld had en dat alles onder de garantie viel. Klasse dat Rijkhof dit zo snel regelde en voor ons een beroep deed op de fabrikant voor de garantie. Dit is echt de service van een ondernemer en zijn personeel die begaan zijn met hun cliënten. Klasse.”

omb_special_26_okt_klasse.pdf

Meer nieuws uit Ombudsman

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.