’MediaMarkt Heerhugowaard mag trots op zo iemand als medewerker Okgun zijn’

Jan Groeneveld uit Heerhugowaard treft bij MediaMarkt een medewerker met een perfect servicegevoel.

Bij MediaMarkt in zijn gemeente kocht meneer Groeneveld een nieuwe televisie met voor een optimaal geluid daarbij ook een soundbar. Maar wat hij probeerde, daar kwam geen geluid uit. Terug naar MediaMarkt. Die deed allerlei suggesties aan de hand, maar het bleek niet te helpen. Weer terug, dus. „Medewerker Okgun kwam met nog enkele suggesties, maar beloofde ook dat hij langs zou komen om ter plekke de situatie te bekijken. Om half zeven stond hij in sportkleding voor de deur en loste binnen tien minuten het probleem op! MediaMarkt Heerhugowaard mag trots zijn op zo’n betrokken medewerker”, vindt meneer Groeneveld.

Prominent Cruquius

Agnes Hoefsmit uit Vijfhuizen kocht zo’n vier jaar geleden een leren Relaxstoel bij Prominent in Cruquius en heeft daar altijd veel plezier van gehad. De stoel kun je met een hendel in de ligstand zetten en dan kun je lekker tv kijken. Maar dan op een dag hoorde zij opeens geluid en braken er een paar veren af toen ze de stoel achterover wilde zetten. „Helaas was de garantie net voorbij. Prominent gebeld en binnen een week kwam er een monteur om de stoel te repareren en na tien minuten was de klus geklaard en hoefde ik niets te betalen, ook géén voorrijkosten. Hij zei: ’dit is nog garantie’ en heeft gelijk de andere veer ook vervangen. Een pluim voor Prominent!”

Uw compliment?

Bedrijven vinden het vaak fantastisch als klanten in deze rubriek een compliment geven voor hun klantenservice. Heeft u iets bijzonders op dat gebied meegemaakt? Stuur ons even een mailtje met uw verhaal. Goed om ook te kunnen laten zien dat het in consumentenland niet alleen kommer en kwel is maar er ook veel wél goed gaat.

Gamma Alkmaar

Een compliment van Rob Schoon voor Gamma Alkmaar. Na bijna drie jaar ging een van de twee touwtjes van zijn op maat gemaakte houten jaloezieën stuk, waardoor hij de jaloezieën niet meer recht kon krijgen. Hij naar Gamma Alkmaar terug, maar zo’n touwtje bleek niet los leverbaar. ,,Toen kregen we kosteloos een nieuw op maat gemaakte jaloezie. Het ging allemaal zeer vriendelijk en zonder veel moeite. Complimenten.”

Profijt Meubel

Een schouderklopje van Ad Bakker uit Schoorl: ,,Pluim voor Profijt Meubel Langedijk en All-in House Service. De stoel die ik 4,5 jaar geleden gekocht had vertoonde wat gebreken. Kon hem zonder gezeur omruilen voor een nieuwe. Klasse toch!?”

MediaMarkt

Half januari 2020 ging het scherm van de fitbit - een soort sportmeter in de vorm van een polshorloge - van Gerda Dekker uit Waarland raar doen. Van het schermpje verschoof de tekst en uiteindelijk viel hij helemaal uit. Zij terug naar MediaMarkt Heerhugowaard waar de fitbit een jaar terug was gekocht.

Hij zou worden opgestuurd, ging drie weken duren. Toen de medewerker op zijn computer nog een en ander wilde invullen, stond er de tekst dat hij de klant een nieuwe mee mocht geven. Sterker, bij de kassa kreeg zij geld terug omdat de fitbit inmiddels goedkoper was geworden. ,,Ik kreeg terstond een lach op mijn gezicht en 40 euro in mijn handen.”

Bakkerij Dunselman

Als gevolg van het coronavirus gaat een groot verjaardagsfeest van de familie van Annette Hofland uit Den Helder niet door. Haar bestelling van diverse taarten bij bakkerij Dunselman in de Schooten kon ze kosteloos annuleren. Ze kreeg haar geld terug. ,,Top service!”

Meer nieuws uit Ombudsman

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.