’Uitmuntende service’

CartridgeCity Hoorn

Tijdens de kermis loopt Nico Mulder uit Ursem even binnen bij CartridgeCity in Hoorn. Hij koopt een inktpatroon (zwart) voor zijn cadeau gekregen printer en krijgt tien procent kermis-korting. Thuis geeft de printer een storing aan. Een week later gaat hij terug met de cartridge. Er wordt niet om een bonnetje gevraagd, hij krijgt direct een zelfde cartridge zonder kosten mee. Thuis hetzelfde probleem. Weer gaat hij terug en neemt nu ook de printer mee. ,,De dame achter de balie vraagt me over een kwartiertje terug te komen, dan heeft ze even de tijd om de printer te testen. Een half uur later krijg ik m’n printer terug mét een goede cartridge. Het blijkt dat er door de vorige eigenaar een verkeerde inktpatroon is bijgeleverd. Kosten: nihil. Wel een glimlach. Waar vind je dit tegenwoordig nog?”

BOL Profiel-centrum

In Broek op Langedijk kreeg Cor de Fouw uit Schagen met de auto een zachte achterband. Hij werd verwezen naar BOL Profiel-centrum.” Die vond een schroef in de band. ,,Na verwijdering daarvan werd een vulkaniserende plug aangebracht. Met nog geen twintig minuten waren we klaar en konden we verder. Afrekenen was niet nodig: service! Dat noemen wij nog eens klasse!”

Expert Wieringerwerf

Vanwege hun uitmuntende service meldt Gerard Miedema uit Kreileroord Expert in Wieringerwerf aan voor een riedeltje op de loftrompet. Een heel verhaal. ,,Vorige week gaf onze LG tv er na vier jaar de brui aan. Reparatie leek mij een te dure oplossing dus eerst maar eens op internet rondgekeken. Daar bleek dat de Expert 14 dagen lang 20 procent korting gaf op veel artikelen omdat ze weer tot Beste elektroketen van Nederland verkozen waren. Dus maar eens bij de Expert in Wieringerwerf gaan kijken en daar werd ik zoals gewoonlijk zeer goed geholpen door verkoper Rob Ehringfeld. Na mijn wensen besproken te hebben kwamen wij uit op een Sony Bravia smart-tv van een net nieuw model dat volgens Rob op Google draaide. Dus die besteld en de volgende dag al geleverd. Ik heb hem zelf geïnstalleerd maar ik kon nergens de Google playstore vinden en Spotify was ook al nergens. De tv bleek op Linux te draaien en helemaal niet op Google. De volgende dag dus terug naar Expert en na even zoeken in de computer trok Rob het boetekleed aan, hij had zich vergist; het nieuwste model van Sony draaide helemaal niet op Google. Dat deed alleen een duurdere serie. De oplossing was volgens Rob simpel. Ondanks dat de tv al in gebruik was genomen, werd gelijk een nieuwe uit de duurdere serie besteld en werd hij zonder problemen omgeruild. En het prijsverschil, daar zou Rob wel een oplossing voor vinden en daar hoefde ik niet voor langs te komen. Dus Rob Ehringfeld en Expert Wieringerwerf: Grote klasse.”

Kroone en Liefting

Hans en Ellen Gosselink uit Castricum mailen een heel goede ervaring met fietsspecialist Kroone en Liefting uit Limmen. Daar kochten ze eind vorig jaar twee Cube e-bikes. Een tijdje terug viel het display van de damesfiets uit. Ondanks de inspanningen van Kroone en Liefting en het vervangen van diverse onderdelen bleef het probleem terugkomen. Als laatste optie werd de accu vervangen, maar helaas, de ingreep mocht niet baten, het display viel weer uit. Omdat hun vakantiedatum naderde, nam het echtpaar weer contact op met de fietsspecialist. De reactie was perfect: de pechfiets werd nu kosteloos omgeruild voor een nieuwe. ’Grote klasse!’

Uw compliment?

Heeft u ook een compliment? Mail het ons en vermeld er svp ook uw woonplaats bij.

Meer nieuws uit Ombudsman

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.