Premium

High tea gaat niet door

High tea.
© Foto Pixabay

Haar reservering voor de high tea wordt netjes bevestigd, toch stoot Ineke Verlaat bij brasserie Londen in Amsterdam haar neus.

Ze zijn net gestopt met die Bongo high tea’s, krijgt ze tot haar verbazing te horen. Zij baalt, want ze had zich erop verheugd. Ruim vijftig euro reiskosten voor niks gemaakt. Ze klaagt bij Bongo. Die geeft aan dat zij er niks aan kunnen doen, maar biedt aan de waarde van het high tea-arrangement (34,90 euro) terug te geven. Maar dan wordt de kaart gedeactiveerd, dus daar schiet ze niet echt veel mee op. De reiskosten worden daarmee immers niet vergoed. Ook niet helemaal wanneer wij contact met Bongo opnemen, maar het aanbod dat wij krijgen is voor mevrouw Verlaat toch goed genoeg. Als ze haar kaart terugstuurt, krijgt ze er eentje met een waarde van 50 euro voor terug. Hopelijk heeft ze daarmee meer geluk.

Meer nieuws uit Ombudsman

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.