Premium

Verhuizing komt niet door

De verhuizing van mevrouw Slot naar een verzorgingshuis komt bij Ziggo niet goed door, want het maandelijks afschrijven van 43,70 euro gaat gewoon door.

Ziggo was haar altijd goed bevallen maar in het centrum waar ze gaat wonen levert Tele Plaza signaal en dus zegt zij Ziggo september 2018 telefonisch op. Vijf maanden later ontdekte zij dat de afboekingen gewoon zijn doorgegaan. Haar dochter neemt contact met Ziggo op, maar krijgt niet voor elkaar dat die betalingen worden teruggeboekt.

Ons meldt Ziggo dat in het systeem geen opzegging is terug te vinden. Wel is te zien dat haar telefoonnummer in oktober is overgegaan naar een andere provider. Daarom is besloten haar onverschuldigde betalingen alsnog terug te storten en belt Ziggo mevrouw Slot om het uit te leggen.

Ombudsman nieuwsbrief

Durk Geertsma en Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.

Meer nieuws uit Ombudsman

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.