Skoda heeft een pop-up store

1 / 2
Peter Lodewijks

Skoda heeft afgelopen week in Amsterdam een zogeheten pop-up store geopend. Dat is een tijdelijke winkel op een gewilde en drukbezochte locatie, bijvoorbeeld in een leegstaande winkel.

Pop-up stores komen onaangekondigd en trekken doorgaans veel belangstelling. Skoda heeft gekozen voor de Kalverstraat (de drukste winkelstraat van Nederland) en wil daarmee een zeer gemengd en ander publiek trekken dan wat doorgaans bij de dealer over de vloer komt.

In de tijdelijke Skoda-store kan het winkelend publiek kennismaken met de gloednieuwe Rapid Spaceback en de stadsauto Citigo, het zusje van de best verkopende auto van Nederland, de Volkswagen Up. In de winkel wordt niets verkocht, maar de bezoeker kan wel aan en in beide auto’s zitten. Uiteraard is er alle informatie te krijgen, ook van alle andere Skoda-modellen. De Skoda pop-up store is open tot en met de 26ste januari.

Meer nieuws uit frontpage

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.