Brand in woning Herman Heijermanslaan Heemstede

Foto: Rowin van Diest

Foto: Rowin van Diest

nhd Administrator
Heemstede

In een woning aan de Herman Heijermanslaan in Heemstede is vrijdagmiddag brand ontstaan. Om even voor drie uur merkte de bewoner de brand op en alarmeerde daarop direct de hulpdiensten. Bij aankomst van de hulpdiensten kwam er al veel rook uit de woning.

De brand was ontstaan in een koelkast die in de kelder stond. De bewoner zou morgen een feestje hebben en had daardoor aan het begin van de middag de koelkast aangezet. De brandweer wist de brand snel te blussen. Met een overdrukventilator is de rook uit de woning geblazen.

Meer nieuws uit Haarlem

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.