Tweewielercentrum Vriend doet niet moeilijk over geld nieuwe accu

Vanaf 2010 verbleven Trees Huij-boom uit Heerhugowaard en haar echtgenoot voor grote periodes in Spanje. In Nederland fietsten ze graag met hun elektrische fiets van Tweewielercentrum Vriend in Heerhugowaard.

Die monteerde juli 2017 een nieuwe accu en ze betaalden de rekening - 545 euro - om er twee jaar later bij een nieuwe storing achter te komen dat de accu in de garantietermijn was vervangen. ,,Alle lof voor de Fa. Vriend, die na anderhalf jaar alsnog dit grote bedrag teruggaf.”

SmartPhoto

Bij SmartPhoto maakt Ans Zonneveld uit Blokker veel werk van een mooi fotoboek over het afscheid van haar werk. Helaas blijken er wat misdrukken in te zitten, collega’s met opeens zwarte lippen... In samenspraak met SmartPhoto geeft ze pagina’s en fotonummers door waarna geruisloos en kosteloos binnen een week een nieuw fotoboek wordt bezorgd.

Niels Kaag

Compliment van Marry Smit voor schildersbedrijf Niels Kaag bij haar in Wervershoof. Eind november had deze haar kamer behangen, maar ze werd niet blij. Zij mailt: ,,Een combinatie van ’hij had z’n dag niet’ en ’oudere muren’, gaf niet het gewenste resultaat. Na kort overleg werd na enkele weken opnieuw behangen. Het verwijderen en verdere nodige voorbereiding nam hij voor z’n rekening, en ook het opnieuw behangen. Nu is het een plaatje, prachtig strak! Het was vervelend voor beide kanten, maar het is naar volle tevredenheid opgelost!”

Kwantum Den Helder

Vanwege haar verhuizing bestelt Marleen Hogervorst nieuwe gordijnen bij Kwantum bij haar in Den Helder. Bij aflevering blijken ze 13 cm te kort te zijn. ,,U begrijpt mijn teleurstelling. Ik terug. Er werd een gesprek gevoerd met de directie en met de monteur die toevallig in de winkel was en toen kwam het goede nieuws: er zal opnieuw door Kwantum worden opgemeten. Vorige week zijn de juiste gordijnen opgehangen. Een geweldige opsteker en alle lof voor Kwantum.”

Kwantum Haarlem

Meer waardering voor Kwantum, nu voor het filiaal Haarlem, van Annelies Both uit Haarlem. Na het bekleden van haar trappen bleek dat er geen ondervloer was gelegd. Dat is niet goed gegaan. ,,We hebben contact opgenomen om te overleggen hoe dit kon worden opgelost. De trappen zijn inmiddels keurig opnieuw gestoffeerd mét ondervloer. Geweldig zoals Kwantum de klacht heeft opgepakt en naar tevredenheid oploste.”

omb_8_maart_klasse.pdf

Meer nieuws uit Ombudsman

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.