Sonja Waschkowitz uit Wijk aan Zee kan niet naar cursus tassenmaken, maar moet lang wachten op het terugstorten van haar cursusgeld

© eduart

De cursus tassenmaken voor twee personen die Sonja Waschkowitz uit Wijk aan Zee via Groupon als verjaardagscadeau voor haar vriendin boekt, wordt vanwege de pandemie geannuleerd.

Van Groupon kan ze voor later een nieuwe reservering maken. Maar omdat alles zo onzeker is, wil ze liever haar 79,99 euro terug. Alleen lukt het haar met geen mogelijkheid om dat Groupon te vertellen.

,,Ik krijg op geen enkele wijze contact met hen. Per mail lukt niet, via hun website lukt niet, het telefoonnummer op hun site klopt niet. Ik krijg een reply met de mededeling contact te nemen met klantenservice maar bij mail aan klantenservice verwijzen zij naar een formulier dat is er niet. Kortom: je draait in een kringetje. Help!”

Als wij navraag doen vraagt Groupon of Waschkowitz zelf via een ander mailadres van klantenservice contact wil leggen. Dat doet ze en een paar dagen later kan ze blij melden dat ze haar cursusgeld terug heeft. ,,Zonder jullie tussenkomst was het mij niet gelukt.”

Meer nieuws uit Ombudsman

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.