Premium

Bah, de koffievlek blijft zitten

© Foto 123RF

José van der Burg baalt ontzettend. Op het lichte, wollen vloerkleed, wordt een kop zwarte koffie gemorst. De vlek verwijderen blijkt nog niet zo gemakkelijk.

Ze brengt het kleed een dag later naar stomerij Neptunus in Den Helder, vertelt dat het om een koffievlek gaat en krijgt daar te horen dat het een dure behandeling wordt, omdat het kleed naar een gespecialiseerde fabriek moet om behandeld te worden. Ondanks de prijs van bijna honderd euro besluit ze het te doen. Maar bij terugkomst is de vlek niet weg. Neptunus biedt een herhaalde behandeling aan, maar ook dan is de vlek nog te zien. De tweede keer zit er een briefje bij dat koffie-, thee- en urinevlekken niet verwijderd kunnen worden. Van der Burg is verbaasd. Als ze dat de eerste keer geweten had, had ze mogelijk een andere afweging gemaakt.

Meer nieuws uit Ombudsman

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.