Premium

Nieuwe e-mailadres Els Olden uit Leiden blokkeert terugbetaling Microsoft

Leiden

Een driedubbel abonnement én een nieuw e-mailadres: dat is te veel voor Microsoft om geld terug te storten.

Els Olden (van 1931) wil in februari voor 69 euro haar Microsoft-abonnement verlengen. Ze doorloopt de procedure, maar komt niet bij haar bankrekening terecht, dus ze gaat er vanuit dat de betaling niet gelukt is. Ze herhaalt betaling nog tweemaal, maar wederom zonder succes. Denkt ze. Even later blijkt er wel drie keer 69 euro te zijn afgeschreven. Ze zoekt contact met Microsoft. Binnen twee weken zal het teveel betaalde geld op haar rekening staan. Dat gebeurt niet. Het gaat wat langer duren, maar ook na drie weken heeft ze nog geen cent teruggezien. Dan is het al 20 april en onderneemt ze een laatste poging. Geen reactie.

Meer nieuws uit Ombudsman

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.